تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 20:16
کد خبر : 71218

تقدیم نشان افتخار به جمعی از همکاران مدیریت درمان گیلان

تقدیم نشان افتخار به جمعی از همکاران مدیریت درمان گیلان

جارستان: تقدیر از مدافعان سلامت نشان افتخار به جمعی از همکاران مدیریت درمان که در پشتیبانی از کادر درمان نقش مهمی داشتند تقدیم شد. دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان در زمان اهدا نشان افتخار اظهار داشت: تیم درمان تامین اجتماعی استان در زمانی که هنوز هیچ شناختی از بیماری کووید ۱۹ وجود

جارستان: تقدیر از مدافعان سلامت نشان افتخار به جمعی از همکاران مدیریت درمان که در پشتیبانی از کادر درمان نقش مهمی داشتند تقدیم شد.

دکتر شهدی نژاد مدیر درمان تامین اجتماعی استان در زمان اهدا نشان افتخار اظهار داشت: تیم درمان تامین اجتماعی استان در زمانی که هنوز هیچ شناختی از بیماری کووید ۱۹ وجود نداشت ، راههای مبارزه با آن نا معلوم و شوک بزرگ به جامعه وارد شده بود با اتخاذ تصمیمات درست و منطقی و همراهی همه کادر درمانی توانست خدمات درمانی ارزنده ای به بیماران نیازمند ارائه نماید به طوری که تجربیات آن توانست در استانهای دیگر کارساز باشد.

دکتر شهدی نژاد خدمت به بیماران را در این اپیدمی توفیق بزرگ برای کادر درمان و همکاران دانست که برگ زرینی در خاطراتشان باقی خواهد ماند. ایشان خدمت به بیماران را فرصت مناسب برای کسب رضایت پرودگار دانست و خطاب به همکاران درمانی ابراز داشت: همکاران درمان گیلان به بهترین نحو از این فرصت استفاده نمودند.

شایان ذکر است که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی تاکنون نشان افتخار درگروه های کوچک به جمعی از همکاران پزشک ، پرستار ، پشتیبانی و … اهدا شده و به تدریج با رعایت شرایط کرونایی به همه مدافعان سلامت اعطا خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.